Imbracaminte, Imbracaminte dama

sâmbătă, 24 octombrie 2009

Intrati si va inregistrati. Inregistrarea se face foarte simplu, click pe bannerul de mai jos si apoi introduceti mailul dvs. Dupa inregistrare si logare, downloadati o bara care va fi deschisa pe desktop, cat timp aveti calculatorul deschis tineti bara deschisa si acumulati niste puncte. Avantajul la aceasta bara de surf este ca nu trebuie sa introduci acel cod de verificare la un anumit timp, prin care ei te verifica daca esti la calculator. Deci, poti pleca linistit la piata si bara merge.

La sfarsitul fiecarei luni, punctele acumulate se transofrma in $! Va recomand acest site, deoarece strangeti mai putine puncte pentru 1$, decat pe celelalte site-uri.
. Faceti cam 1500-2500puncte pe zi. Daca mai aveti si referali punctele vor mai creste. Bafta!
deci am primit bani de la acest site 8000 de puncte=1$ (8000 de puncte am facut cam in 10  zile,fara referali)
(eu inca nu am primit bani,dar un prieten a primit,de aceea va recomand acest site:)

Pentru inregistrare, click pe bannerul de mai jos:

make money

CEL MAI BINE PLATESTE ACEST SITE:CAM 2 ORE AM FACUT 0,3 CENTI,LA RESTUL INTR-O ZI ADUNI 3 CENTI




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu